تفاوت‌های طراحی هوندا پاسپورت و پایلوت

طراحی هوندا

طراحی هوندا

ما می‌دانیم که هوندا پاسپورت ۲۰۱۹ از نظر طراحی بدنه نقطه اشتراک زیادی با هوندا پایلوت بزرگ‌تر دارد. البته از دیدن این هم شباهت سورپرایز شده‌ایم.

"<yoastmark

خوشبختانه ما هوندا پایلوت ۲۰۱۹ را در تأسیسات آلابامای این خودروساز و درست در مقابل سایت تولیدی پاسپورت نگه‌داشته بودیم و بازهم خوشبختانه هوندا یکی از اولین نمونه‌های این خودرو را درست در مقابل درب ورودی پارک کرده بود. با مقایسه‌ی شانه‌به‌شانه‌ی این دو خودرو می‌توانیم تفاوت‌های طراحی دو شاسی‌بلند میان سایز هوندا را تشخیص دهیم.

"<yoastmark

قابل‌توجه‌ترین تفاوت دو خودرو در نمای عقب است، جایی که هوندا پاسپورت و پایلوت از چراغ‌های عقب خاص خود و نمای پایینی متمایز برخوردار می‌باشند. در جایی که پایلوت از چراغ‌های گسترش یافته روی درب پشتی استفاده می‌کند، چراغ‌های عقب پاسپورت روی سپر عقب هم نصب شده‌اند. با این وجود دو خودرو از همان چراغ‌های نصب شده روی گلگیر عقب سود می‌برند.

"<yoastmark

به لطف کاهش طول چند سانتی‌متری و همچنین افزایش چند میلی‌متری ارتفاع از سطح زمین، پاسپورت در نمای سه‌چهارم عقب خودروی جذاب‌تری به چشم می‌آید. فرم شیشه‌ی عقب منحصربه‌فرد و زاویه‌ی فرار ۲۷.۶ درجه‌ای (۶.۸ درجه بیشتر از پایلوت) باعث شده‌اند این کراس اوور ۵ نفره خشن‌تر و سرسخت‌تر به نظر آید.

"<yoastmark

با حرکت به سمت جلوی این دو کراس اوور ژاپنی تفاوت‌ها کم‌رنگ‌تر می‌شوند. درب‌ها و گلگیرهای جلو تقریباً مشابه هم هستند. همین موضوع درباره‌ی کاپوت و چراغ‌های جلو نیز صدق می‌کند. البته این دو محصول قدبلند ژاپنی نمای جلوی کمی متفاوتی دارند.

 

"<yoastmark

پایلوت از نمای جلوی بازار پسندتر و عادی‌تر استفاده می‌کند درحالی‌که نمای جلوی پاسپورت خودروی آماده‌ی حمله به خارج جاده را تداعی می‌کند. قطعات پلاستیکی بزرگ‌تر تضمین می‌کنند که این بخش خودرو از خراشیدگی و کثیفی در امان خواهد بود. طراحی خاص جلوپنجره نیز باعث شده‌اند پاسپورت ظاهر گیراتری داشته باشد.

"<yoastmark

 

هوندا پاسپورت ۲۰۱۹ از اوایل سال آینده وارد بازار خواهد شد. اگرچه هنوز اشاره‌ای به جزئیات قیمت‌گذاری این خودرو نشده اما انتظار داریم قیمت این شاسی‌بلند ۵ نفره از حدود ۳۰ هزار دلار آغاز شود.

"<yoastmark

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *