گسترش تعداد اعضای خانواده‌ی تویوتا TRD

ظاهراً تویوتا با معرفی نسخه‌های TRD کمری و آوالون علاقه‌ی خود به گسترش تعداد اعضای محصولات TRD خود را نشان داده است.

 تویوتا TRD

 تویوتا TRD

تویوتا TRD

معاون گروه خودروسازی تویوتا در آمریکا در خلال مصاحبه با اتوگاید علاقه‌ی خود به برند TRD را پنهان نکرده است.
جک هالیس گفته است:

من برند TRD و آنچه که بخش مسابقه‌ای تویوتا انجام می‌دهد را دوست دارم. من به یاد گرفتن از تیم های موتور اسپورت خودمان و استفاده از آن‌ها در محصولاتمان علاقه‌مندم؛ و فکر می‌کنم که ما می‌توانیم از این تکنولوژی‌ها در تمامی محصولات خود از سواری‌ها گرفته تا شاسی بلندها و تراک ها استفاده کنیم.

 تویوتا TRD

تویوتا TRD

معاون تویوتای آمریکا گفته کرولا TRD در حال توسعه بوده اما تولید نهایی آن را تأیید نکرده و تنها گفته فعلاً تولید این خودرو در برنامه‌های شرکت قرار ندارد اما فازهای توسعه‌ای آن اتفاق افتاده است.
نسخه‌ی داغ‌تر کرولای جدید قطعاً توجهات را به خود جلب خواهد کرد چراکه نسل جدید این خودرو از شاسی اسپورت‌تر و ظاهری گیرا سود می‌برد.

تویوتا همچنین در حال ارائه‌ی آپشن چهار چرخ محرک خود برای محصولات بیشتری است. البته هالیس گفته این آپشن در آینده‌ای نزدیک برای کراس اوور C-HR عرضه نخواهد شد:

ما به دنبال استفاده از سیستم چهار چرخ محرک در تمامی محصولاتمان هستیم. البته این کار ضرورتاً برای C-HR انجام نخواهد شد اما باید منتظر بمانید چراکه در آینده خبرهای بیشتری به گوشتان خواهد رسید.

 

 تویوتا TRD

 تویوتا TRD

 تویوتا TRD

 تویوتا TRD

 تویوتا TRD

 تویوتا TRD

 

محتمل‌ترین گزینه برای استفاده از سیستم چهار چرخ محرک کمری، آوالون و کرولا است. همان‌گونه که می‌دانید پریوس فیس لیفت هم برای اولین بار با این آپشن در دسترس می‌باشد.

هالیس نهایتاً اعلام می‌کند:

ما انتخاب‌های بیشتری پیش روی مشتریان می‌گذاریم. نام TRD و سیستم چهار چرخ محرک روش هوشمندانه‌ای برای رسیدن به این هدف است.

 

 تویوتا TRD  تویوتا TRD تویوتا TRD

 تویوتا TRD

 تویوتا TRD

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *