تویوتا تاندرا آسیب‌دیده در آتش‌سوزی کالیفرنیا

تویوتا تاندرا

تویوتا تاندرا

چند روزی است که آتش‌سوزی عظیمی در کالیفرنیا به راه افتاده و خانه‌های بسیاری را نابود و هزاران نفر را آواره کرده است. وضعیت اضطراری و خطرناک در این ایالت موجب شده برخی افراد با شجاعت به دیگران کمک‌رسانی کنند. یکی از این افراد، «Allyn Pierce» پرستار و مدیر ICU مرکز بهداشت ادوِنتیست است که با استفاده از تویوتا تاندرا خود به تخلیهٔ بیماران بستری در بیمارستان کمک کرده است. در هنگام خروج از بیمارستان، مسیر وی توسط یک کامیون در حال سوختن مسدود می‌شود اما یک بلدوزر برای کمک می‌آید و کامیون سوخته را از سر راه کنار میزند.
بااین‌حال، Pierce بجای اینکه به محل امنی برود، به بیمارستان بازمی‌گردد و متوجه می‌شود که هنوز تعدادی از مصدومان در آنجا منتظر کمک هستند. سپس پلیس، پرستاران، پزشکان و امدادرسانان به بیمارستان بُرده می‌شوند تا بیماران و مجروحان را یافته و به بیرون منتقل کنند. بدین ترتیب تا پیش از آنکه بیمارستان به‌طور کامل آتش بگیرد، کلیهٔ بیماران خارج و به مکانی امن منتقل شدند. در طول این عملیات، تویوتا تاندرا Pierce آسیب دیده و قطعات پلاستیکی آن مانند آینه‌های جانبی و طلق چراغ‌های آن ذوب شدند. البته تویوتا تاندرا هنوز هم کار می‌کند اما با این وضعیت امکان استفاده از آن وجود ندارد.

حال تویوتا که متوجه این موضوع شده است، با حساب کاربری رسمی خود طی کامنتی در زیر پست اینستاگرامی خطاب به Pierce گفته است:

«به خاطر اینکه جان خود را به خطر انداختی و با تویوتا تاندرا مردم را به مکان امنی انتقال دادی ممنونیم. در مورد ماشینت نگران نباش. ما بجای آن یک تویوتا تاندرا صفرکیلومتر به تو می‌دهیم».

آتش‌سوزی کالیفرنیا به فاجعهٔ بزرگی تبدیل شده است. در این فاجعه تاکنون بیش از ۴۰ نفر کشته شده‌اند و چند صد هزار نفر خانه‌های خود را از دست داده‌اند. این آتش‌سوزی Pierce و همکارانش را به دام انداخت و بسیاری از بیماران را مجروح ساخت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *