لکسوس UX مودلیستا ، خودرویی تیز و برنده!

لکسوس UX مودلیستا

لکسوس UX مودلیستا ، خودرویی تیز و برنده

مودلیستا طیف گسترده‌ای از قطعات افترمارکتی را برای شاسی‌بلند لکسوس UX به نمایش می‌گذارد. این خودرو در نمایشگاه توکیو ۲۰۱۹ حضور خواهد داشت.
اگر با پروژه‌های مودلیستا در سال‌های گذشته آشنا باشید خواهید دانست که این شرکت به ندرت قطعات افترمارکتی را برای محصولات خانواده تویوتا در نظر می‌گیرد. همین موضوع تقریباً درباره‌ی قطعات UX هم صدق می‌کند و قطعات بکار رفته در شاسی‌بلند لکسوس محدودتر از پروژه‌های پیشین این شرکت می‌باشند.

لکسوس UX مودلیستا

لکسوس UX مودلیستا ، خودرویی تیز و برنده

لیست قطعات در نظر گرفته شده برای لکسوس UX F-Sport با نمای جلو و سپر جدیدی آغاز می‌شود که گیرایی شاسی‌بلند ژاپنی را بالا برده و درعین‌حال ارتفاع خودرو را پایین آورده است.همین داستان در پروفایل جانبی هم به چشم می‌خورد، جایی که رکاب‌های متمایز برای جلب‌توجه نصب شده‌اند. تغییر نهایی اعمال شده در شاسی‌بلند UX به سپر عقب جدید با ورودی‌های هوای متفاوت و عناصر طرفین آن مربوط می‌شود.

لکسوس UX مودلیستا

لکسوس UX مودلیستا

 

دو قطعه‌ی نهایی نصب شده توسط مودلیستا تریم کوچکی است که بالای جلوپنجره و پانل عناصر نقره‌ای روی ستون‌های C می‌باشد.
مشتریان می‌توانند قطعات موردنظر را به‌صورت خام یا رنگ شده سفارش دهند. قیمت اسپویلر جلوی رنگ شده ۶۳۶ دلار است درحالی‌که برای خرید رکاب‌های جانبی باید ۸۵۱ دلار بپردازید. سپر عقب و عناصر روی کاپوت نیز به ترتیب ۷۳۴ و ۳۴۲ دلار قیمت دارند درحالی‌که برای سفارش عناصر روی ستون C باید ۲۴۴ دلار کنار بگذارید.

لکسوس UX مودلیستا

لکسوس UX مودلیستا

 

مدل‌های غیر F-sport را می‌توان با چراغ‌های جلو و عقب متفاوت سفارش داد. این قطعات تنها در ژاپن عرضه می‌شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *