آریزو۶ چری خودروی جدید در یک قدمی ورود به بازار

آریزو6

آریزو۶

چری آریزو۶ یک خودرو سدان چینی است که در یکی از نمایشگاه‌های خودرو چین در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد. آریزو ۶ در کشور چین با نام آریزو GX شناخته می‌شود و جدیدترین سدان از میان محصولات چری به شمار می‌رود.

چری آریزو ۶ همانند سایر محصولات چری در ایران توسط مدیران خودرو عرضه خواهد شد و باتوجه به وضعیت ارز در ایران، انتظار می‌رود با قیمتی بالا در کشورمان به فروش برسد. آریزو ۶ از نظر طراحی پیشرفت‌های بسیاری را تجربه کرده و با حفظ کلیت زبان طراحی چری، تبدیل به خودرو مدرن‌تری شده است.

شرکت مدیران خودرو ، اخیرا برای محصول جدید خود یعنی آریزو۶، اقدام به برگزاری کارشو در نقاط مختلف کشور نموده که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه گردیده است.

این کارشو ابتدا در شهر مشهد و پاساژ آرمیتاژ برگزار شد که با استقبال بسیار خوب شهروندان مشهدی روبرو شد ، پس از مشهد ، تهران و در پاساژ ارگ دومین کارشو مدیران خودرو برگزار گردید و هم اکنون این خودرو برای ورود به شیراز و انجام کارشو در مجموعه خرید خلیج فارس و پس از آن برای انجام کارشو در شهرهای اصفهان –تبریز و بابل آماده میگردد.

نکته جالب در ارزیابی های صورت گرفته ، اکثر مشتریان گمان برده بودند که آریزو۶ یک خودروی اروپایی بوده و بسیار مشابه خودروهای آلمانی میباشد.

مدیران خودرو که به لطف گرانی‌های اخیر توانسته ارزش بازار محصولاتش را به قیمت درب کارخانه رسانده، از معدود محصول قابل توجه خود که سری محصولات چری آریزو است رونمایی کرده و حالا در بازار پر نوسان فعلی منتظر یک پیش فروش بی نظیر برای محصولی است که قطعا در بازار عادی کشور قیمتی به مراتب پایین داشت و برای فروشش باید زحمت بسیار فراوانی می‌کشید

البته گفتنی است که چری آریزو ۶ مورد توجه کارشناسان خودرو در چین قرار گرفته و گفته می‌شود که استقبال از این خودرو در کشور چین بالا بوده است و قطعا در نبود خودروهای با کیفیت بین‌المللی خارجی این خودروها که به حق از کیفیت بالاتری نسبت به سایر برندهای مدیران خودرو و دیگر واردکنندگان خودروهای چینی برخوردار هستند به گل سر سبد خودروهای خارجی تبدیل می‌شوند.

آریزو 6 چری

خودروی آریزو ۶ چری چین

آریزو 6 چری

خودروی آریزو ۶ چری چین

آریزو 6 چری

خودروی آریزو ۶ چری چین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *